اس ام اس تیکه دار جدید و جالب ویژه سال ۹۲

 

 

.


.
به بعضیا باید گفت :

عزیزم ، من کارگردان همون فیلمیم که تو داری واسم بازی میکنی !
.


.
می گفت : پای رفتن نـدارم
راست می گفت !
بـــا ســر رفـــــت … اس ام اس تیکه دار جدید و جالب ویژه سال 92
.

.
تنها گرگ ها نیستند که لباس میش می پوشند
گاهی پرستو ها هم لباس مرغ عشق بر تن می کنند
عاشق که شدی کوچ می کنند….!
.


.
می دونی چیه رفیق؟
اگه از زندگی کسی می ری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون
حتی پوست تخمه هاتم جمع کن با خودت ببر …!
.


.
یاد بگیر ؛ وقتی پشت کسی حرف میزنی،

وقتی دیدیش جلوش خم و راست نشی !
.

.
من از چَشمانِ خود، آموختم رسمِ محبّت را؛

که هر عضوی به درد آید، به جایش دیده می گِریَد …!
.


.
تو چشم گذاشتی
و من قایم شدم
ولی تو یکنفر دیگه رو پیدا کردی !
و من برای همیشه گم شدم …!
.


.
برای بعضیا”تحقیر”شدن کافی نیس

باید” تفریق “شن از کل زندگیت!
.


.
دستِ کسی رو که دست دست میکنه تا از پیشت بره

رو بگیر و خودت از زندگیت بـــِــنــــدازِش بــــیــــرون ! اس ام اس تیکه دار جدید و جالب ویژه سال 92
.


.
دلی که برای همـــه بلرزه دل نــــیس ، ژلـــــــــــه س …! اس ام اس تیکه دار جدید و جالب ویژه سال 92

.


کاش میشد بعضیارو دوباره پس داد به مادرشون…

بیا مامانش، اینو بگیر دوباره بزرگ کن، این خوب از آب در نیومده…!

بعضیها یــار نیستن.. بــارَن !!
وقتی که میرن ، آدم سبک میشه …!
.
مورچه ای رو مسخره میکردم که عاشق یه تفاله چایی بود،
خودمو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر میکردم آدمه…
.
لیاقت خیلی مهمه…!!
ولی گاهی ما با احساساتمون…لیاقتهای دیگران رو نادیده میگیریم…!!
و اجازه میدیم خودشونو بیشتر از اونی که هستن حس کنن…!

.
انصاف نیست
رفتن آدمها با خودشون باشه
فراموش کردنشون با ما …!

.

اس ام اس تیکه دار   اس ام اس تیکه دار جدید   اس ام اس تیکه دار۹۲
.
زیاد خوب نباش
زیادم دم دست نباش
زیاد که باشی !
زیــــــــــادی می شی … !
.

اس ام اس تیکه دار   اس ام اس تیکه دار جدید   اس ام اس تیکه دار۹۲
.
مقصر خود ماییم
عشق را به کسانی ارزانی میکنیم که
از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند!
.


.
دیگر نخواهم گفت :
آدم ها یا به عشقشان می رسند یا نمی رسند
می دانی چه می گویم ؟
خواهم گفت : آدم ها به لیاقتشان می رسند …!


.