loading...
بزرگترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان
mr.ghasemi بازدید : 787 چهارشنبه 23 اسفند 1391 نظرات (0)

, لیلا اوتادی, عکس جدید لیلا اوتادی, بیوگرافی لیلا اوتادی, عکس, تصاویر جدید لیلا اوتادی, جدیدترین عکس لیلا اوتادی, زندگینامه لیلا اوتادی, عکس شوهر لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی و همسرش, فیلم های لیلا اوتادی, مصاحبه جدید با لیلا اوتادی, همه چیز درباره لیلا اوتادی, پوستر لیلا اوتادی, گفتگو جدید با لیلا اوتادی, بازیگران زن ایرانی, تصاویر و عکس, مصاحبه با لیلا اوتادی, نظرات لیلا اوتادی, گفتگو با لیلا اوتادی, ارتباط با لیلا اوتادی, سایت لیلا اوتادی, فارسی مد, سایت فارسی مد, اثار لیلا اوتادی, بیوگرافی جدید لیلا اوتادی, تک عکس جدید لیلا اوتادی, سری جدید عکسهای لیلا اوتادی, عسکهای جدید لیلا اوتادی, عکس خانوادگی لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی جدید, عکس لیلا اوتادی و خانواده اش, عکس های جدید لیلا اوتادی, عکسهای اتلیه لیلا اوتادی, عکسهای جدید لیلا اوتادی, فیلمهای جدید لیلا اوتادی, لیلا اوتادی در اخراجی, لیلا اوتادی در مجلات, لیلا اوتادی عکس جدید, همسر لیلا اوتادی, گالری عکس لیلا اوتادی

همه چیز درباره لیلا اوتادی – مصاحبه + تصاویر

, لیلا اوتادی, عکس جدید لیلا اوتادی, بیوگرافی لیلا اوتادی, عکس, تصاویر جدید لیلا اوتادی, جدیدترین عکس لیلا اوتادی, زندگینامه لیلا اوتادی, عکس شوهر لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی و همسرش, فیلم های لیلا اوتادی, مصاحبه جدید با لیلا اوتادی, همه چیز درباره لیلا اوتادی, پوستر لیلا اوتادی, گفتگو جدید با لیلا اوتادی, بازیگران زن ایرانی, تصاویر و عکس, مصاحبه با لیلا اوتادی, نظرات لیلا اوتادی, گفتگو با لیلا اوتادی, ارتباط با لیلا اوتادی, سایت لیلا اوتادی, فارسی مد, سایت فارسی مد, اثار لیلا اوتادی, بیوگرافی جدید لیلا اوتادی, تک عکس جدید لیلا اوتادی, سری جدید عکسهای لیلا اوتادی, عسکهای جدید لیلا اوتادی, عکس خانوادگی لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی جدید, عکس لیلا اوتادی و خانواده اش, عکس های جدید لیلا اوتادی, عکسهای اتلیه لیلا اوتادی, عکسهای جدید لیلا اوتادی, فیلمهای جدید لیلا اوتادی, لیلا اوتادی در اخراجی, لیلا اوتادی در مجلات, لیلا اوتادی عکس جدید, همسر لیلا اوتادی, گالری عکس لیلا اوتادی

لطفا به ادامه مطلب بروید …

 

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ماه 1362 ، دارای مدرک کاردانی معماری داخلی از دانشکده غیرانتفاعی آموزش عالی است. وی با فیلم «چشمان سیاه» ساخته ایرج قادری بازیگری را آغاز کرد. اوتادی این روزها ایام پر مشغله ای را سپری می کند و بعد از بازی در فیلم باغ قرمز هم اکنون مشغول ایفای نقش در فیلم آدمکش است.گفت و گوی جذابی با او داشتیم که شما را خواندن آن دعوت می کنیم

رویای کودکی لیلا اوتادی چه بوده است؟
انسان وقتی کودک است به خیلی چیزها فکر میکند،شاید یک دورانی پزشکی،یک دورانی مهندسی و… .بازیگر شدن فکر میکنم رویای کودکی خیلی از انسان هاست وبعضی ها این رویا را دنبال می کنند و به آن می رسندو بعضی دیگر وقتی به سن بالاتری می رسند به چیزهای دیگری می پردازند و دنبال این کار نمی روند.

ایده آل اتان در بازیگری چیست؟
به نظر من ایده آل یک کلمه لغت نامه ای است.اصولآ عقیده دارم ایده آل مطلق وجود ندارد و کلآ لغت نسبی است.ولی بازیگر خوب بودن چیزی است که فکر می کنم ایده آل همه بازیگران دنیاست و من هم سعی می کنم که به این نقطه ایده آل برسم.

تعریفتان را از سینمای هنری برایمان بگویید و بفرمایید خودتان کدامیک را بیشتر دوست دارید؟
سینمای هنری یک سری اشل های مخصوص به خودش را دارد که کاملآ معیارها و آرمان هایش با سینما تجاری متفاوت است.اعتقاد دارم که هر دو برای بقای سینما و صنعت سینما لازم است.من هردو سینما را در جایگاه خود می پسندم و در هردوی آنها بازی کرده ام و پاسخ خای رضایت بخشی هم گرفته ام.

و با توجه به اینکه هر دو را تجربه کرده اید خودتان به کدام علاقه دارید؟
هرکدام از ژانرها یک سری نکات مثبت و یکسری نقاط ضعفی دارد. به شخصه وقتی در یک فیلم هنری هستم از آن کار لذت می برم و وقتی هم در یک کار تجاری هستم از شرایط کار و نکات مثبتی که ممکن است در کار وجود داشته باشد استفاده می کنم.هردو برای من خوشایند است.

بازیگری را چگونه تعریف می کنید؟
بازیگری فرصتی است برای تجربه شرایط و زندگی هایی که ممکن است در حالت های عادی زندگی قادر به تجربه آنها نباشیم.مطمینآ بازیگری حرفه حساس و خاصی است که مورد توجه و قضاوت عموم مردم قرار می گیرد.

فکر می کنید زیبایی چهره چقدر در موفقیت یک بازیگر موثر است؟
صددرصد هر هارمونی و زیبایی ای در دنیا پسندیده و دوست داشتنی است.برای سینما هم زیبایی و بازی قوی و تاثیر گذار بودن شخصیت وچهره نکات مهمی است.ولی بازیگران خوبی هم داریم که شاید زیبایی به معنای رایج را ندارند ولی بازیگران موفق، قوی و خوبی هستند پس به نظر من زیبایی هم نسبی است.

بزرگترین مشکل جامعه بازیگری ایران در حال حاضر از نگاه لیلا اوتادی چیست؟
بزرگترین مشکل به نظرم این است که این قشر به صورت منسجم کار نمی کند،از نظر صنف،دوستان عزیز و پرتلاشی هستند که زحمت می کشند و در شرایط سختی این ارتباط را هماهنگ می کنند ولی من عقیده دارم که ظرفیت سینمای ما خیلی بیشتر از حالت فعلی اش است.مشکلات حرفه ای تر دیگری هم هست که دوستان بهتر از من میدانند.

نظرتان در مورد نسل جدید بازیگر که به سینما وارد می شوند چیست؟
سینما در همه جای دنیا به نیروی جدید نیاز دارد و عرصه همیشه برای همه باز است و هرکس به نسبت استعدادهایش موفق و ماندگار خواهد بود.

به نظر شما چه اقداماتی به بهبود روند حرکت سینما کمک میکند؟
فکر میکنم الان اتفاقات خوبی در حال وقوع است.تغییر و مجهز شدن سالن های سینما باعث می شود که مردم به سینما رفتن و فیلم دیدن در سینما تشویق شوند،این یکی از اقدامات مثبت است.فکر می کنم در روند شرایط فیلم سازی هم اتفاقات بهتری در حال شکل گیری است.احساس می کنم با وقفه ای که چند وقت پیش در روند فیلم سازی ایجاد شده بود الان ساخت فیلم دوباره در حال رونق گرفتن است و فیلم های بهتری ساخته می شود و فکر می کنم آن وقفه ای که ایجاد شد باعث شد که فیلم نامه ها بازنویسی شوند و شکل بهتری به خود بگیرند.

, لیلا اوتادی, عکس جدید لیلا اوتادی, بیوگرافی لیلا اوتادی, عکس, تصاویر جدید لیلا اوتادی, جدیدترین عکس لیلا اوتادی, زندگینامه لیلا اوتادی, عکس شوهر لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی و همسرش, فیلم های لیلا اوتادی, مصاحبه جدید با لیلا اوتادی, همه چیز درباره لیلا اوتادی, پوستر لیلا اوتادی, گفتگو جدید با لیلا اوتادی, بازیگران زن ایرانی, تصاویر و عکس, مصاحبه با لیلا اوتادی, نظرات لیلا اوتادی, گفتگو با لیلا اوتادی, ارتباط با لیلا اوتادی, سایت لیلا اوتادی, فارسی مد, سایت فارسی مد, اثار لیلا اوتادی, بیوگرافی جدید لیلا اوتادی, تک عکس جدید لیلا اوتادی, سری جدید عکسهای لیلا اوتادی, عسکهای جدید لیلا اوتادی, عکس خانوادگی لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی جدید, عکس لیلا اوتادی و خانواده اش, عکس های جدید لیلا اوتادی, عکسهای اتلیه لیلا اوتادی, عکسهای جدید لیلا اوتادی, فیلمهای جدید لیلا اوتادی, لیلا اوتادی در اخراجی, لیلا اوتادی در مجلات, لیلا اوتادی عکس جدید, همسر لیلا اوتادی, گالری عکس لیلا اوتادی

حضور مدیر برنامه در کنار بازیگر اعتقاد دارید؟
صددرصد.شانسی که ما نسبت به کشورهایی که در زمینه سینما پیشرفت کرده اند داریم این است که می توانیم کاملآ تحقیق کنیم اقداماتی که آنها کرده اند چه نتایج مثبت و منفی در پی داشته است.به نظر من داشتن مدیر برنامه یکی از مسایلی است که کم کم در سینمای ایران دارد جا می افتد و تعدادی از همکاران عزیز هستند که مدیر برنامه دارند و خودم هم دارم این موضوع را تجربه می کنم و فکر میکنم وجود مدیر برنامه در کنار بازیگر خوب و مفید است.

اگر بخواهید یک پیشنهاد به متولیان فرهنگی کشور بدهید چه می گویید؟
پیشنهاد می کنم که دست دست اندر کاران سینما را تا آنجایی که امکانش هست باز بگذارند تا کارها و سناریو های خاص تر و متفاوت تر ساخته شود.این بازهم علاوه بر اینکه جوابگوی ذایقه سینمایی اقشار مختلف جامعه است باعث رونق سینما می شود و به نظر من اهمیت دادن به این بخش باعث فرهنگ سازی در جامعه می شود.

تعریفتان از ماندگاری چیست؟
درست انتخاب کردن و بازی خوب و خیلی شرایط جنبی دیگر باعث ماندگاری یک بازیگر می شوند. ماندگاری در اصل این است که سال ها بعد به عنوان یک بازیگر خوب به معنای واقعی شناخته شوی.این ماندگاری واقعی است.

به الگو برداری در سینما اعتقاد داریذ؟
خوبی بازیگر به طراوت و تک بودنش است.این که بخواهد خودش را با کسی قیاس کند و از کسی تقلید کند خوب نیست.به نظرم هر کسی یک سری ویژگی های شخصی در وجود خودش دارد که باید آنها را پرورش دهد و از آنها در جهت پیشرفت خود استفاده کند.

برای منتقدین بازی می کنید یا برای مردم؟
فکر میکنم مناسب ترین راه برای یک بازیگر این است که ترجیحآ برای هر دو قشر کار کند.هم برای منتقدین و هم برای عامه مردم.فکر میکنم جلب نظر هر دو مناسب تر است.

و برای خروج از یکنواختی در کار چقدر تلاش میکنید؟
بازی کردن در نقش ها وژانرهای متفاوت باعث می شود که طراوت بازی حفظ شود.این که شما در نقش ها مختلف در سن ها و موقعیت های مختلف بازی می کنید باعث می شود که هم بیشتر خودتان را بشناسید و نیروی بازیگری اتان را محک بزنید و هم از حالت یکنواختی خارج شوید.

با این جمله که میگویند باید با نقش زندگی کرد موافقید؟
در بازیگری دو سبک وجود دارد و آن دو این است:تکنیک و حس.اگر بازیگر حسی باشید،بله باید با نقش زندگی کنید ولی بازیگر تکنیکی فقط جلوی دوربین با نقش زندگی می کند.

و طول نقش، این که نقش اصلی است یا مکمل برایتان فرق دارد؟
نه،همیشه نقش خوب برایم مهم بوده و هست.گاهی توجه به اصلی یا مکمل بودن نقش می کنم ولی اکثر مواقع خودِ نقش و شرایط کار برایم مهم است.

, لیلا اوتادی, عکس جدید لیلا اوتادی, بیوگرافی لیلا اوتادی, عکس, تصاویر جدید لیلا اوتادی, جدیدترین عکس لیلا اوتادی, زندگینامه لیلا اوتادی, عکس شوهر لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی و همسرش, فیلم های لیلا اوتادی, مصاحبه جدید با لیلا اوتادی, همه چیز درباره لیلا اوتادی, پوستر لیلا اوتادی, گفتگو جدید با لیلا اوتادی, بازیگران زن ایرانی, تصاویر و عکس, مصاحبه با لیلا اوتادی, نظرات لیلا اوتادی, گفتگو با لیلا اوتادی, ارتباط با لیلا اوتادی, سایت لیلا اوتادی, فارسی مد, سایت فارسی مد, اثار لیلا اوتادی, بیوگرافی جدید لیلا اوتادی, تک عکس جدید لیلا اوتادی, سری جدید عکسهای لیلا اوتادی, عسکهای جدید لیلا اوتادی, عکس خانوادگی لیلا اوتادی, عکس لیلا اوتادی جدید, عکس لیلا اوتادی و خانواده اش, عکس های جدید لیلا اوتادی, عکسهای اتلیه لیلا اوتادی, عکسهای جدید لیلا اوتادی, فیلمهای جدید لیلا اوتادی, لیلا اوتادی در اخراجی, لیلا اوتادی در مجلات, لیلا اوتادی عکس جدید, همسر لیلا اوتادی, گالری عکس لیلا اوتادی

نقش های مثبت را ترجیح می دهید یا نقش های منفی را؟
هر دو. بعضی وقت ها شده که در یک فیلمنامه نقش مثبت به من پیشنهاد شده است و بعد از خواندن سناریو خودم پیشنهاد نقش منفی را داده ام.این ترس را ندارم که نقش منفی بازی کنم،نقش منفی را خوب و قابل باور بازی کردن خود نشانگر هنر بازیگر است

برای رسیدن به نقش چقدر تلاش میکنید؟
هرچه نقش خاص تر باشد برای رسیدن به آن باید تلاش بیشتری کرد.شناخت شرایط فردی،اجتماعی طبقات مختلف جامعه کمک بزرگی در این راستا است.مطالعه،فیلم دیدن و تمرین نیز در جایگاه خود موثر و مهم هستند.

و معیارتان برای انتخاب نقش چیست؟
در درجه اول نقشی که به من پیشنهاد شده است حایز اهمیت است.بعد فیلمنامه،کارگردان و بقیه عوامل مثل نقش های دیگرو…

از فیلم آدمکش برایمان بگویید.
این فیلم به کارگردانی آقای رضا کریمی است.در حال حاضر روزهای پایانی فیلمبرداری را سپری می کنیم.کار فیلمبرداری این فیلم حدود دو ماه به طول انجامیده است و همه امیدواریم که نتیجه کار خوب و مثبت باشد.

آرمانتان در زندگی چیست؟
فکر می کنم آرمان همه انسان ها در زندگی،آرامش و امنیت خاطر است. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و دوست دارم در زندگی به آرامش و امنیت خاطر برسم. آرمان شخصی ام در مورد حرفه بازیگری موفقیت است.

و دغدغه اتان ؟
فکر میکنم دغدغه اصلی ام مفید واقع شدن است. موفقیت در زندگی هنری و زندگی شخصی را هم به این دغدغه ها اضافه کنید.

تا حالا شده که از بازیگر شدن پشیمان شوید؟
نه،به هیج عنوان.اگر زمانی این احساس را می داشتم شک نکنید که 100 درصد آن را ترک میکردم.خوشبختانه کارم را به شدت دوست دارم.

لذت های شهرت بیشتر است یا دردسر های آن؟
کاملآ 50-50 است ولی مردم همیشه به من لطف داشته اند و خدا را شکر تا الان مشکلی برایم پیش نیامده است.

چقدر به حاشیه علاقه دارید؟
به هیج عنوان.حاشیه هرچه کمتر باشد بهتر است.

هوادارانتان از چه طریقی می توانند با شما در ارتباط باشند؟
از طریق سایت شخصی ام به آدرس Www.LeylaOtadi.ir

سنت را می پسندید یا مدرنیته را؟
هرکدام در جایگاه خود حایز اهمیت و مهم هستند.

اهل مطالعه هستید؟
خیلی زیاد مطالعه را دوست دارم و بیشتر کتاب هایی در حوزه تاریخ،فرهنگ و روانشناسی را مطالعه میکنم

ورزش چطور؟
ورزش را هم دوست دارم.تنیس،اسب دوانی و فیتنس (بدنسازی) و شنا ورزش های مورد علاقه من هستند که سعی میکنم در صورت امکان آن ها را دنبال کنم.

به سیاست علاقه دارید؟
نه،اهل سیاست نیستم

اگر یک دیوار سفید داشته باشید چه چیزی روی آن می نویسید؟
به امید سیاره ای بدون جنگ و روزگاری بی دغدغه

و حرف آخر…؟
به امید موفقیت برای همه هم میهنان عزیز و خسته نباشید به سایت شما.

گردآوری:  سایت فرهنگی تفریحی فارسی مد

برچسب ها Leila Otady ، leyla otadi ، Otadi ، اثار لیلا اوتادی ، ارتباط با لیلا اوتادی ، بازیگران زن ایرانی ، بی حجاب لیلا اوتادی ، بیوگرافی جدید لیلا اوتادی ، بیوگرافی لیلا اوتادی ، تصاویر جدید لیلا اوتادی ، تصاویر و عکس ، تک عکس جدید لیلا اوتادی ، جدیدترین عکس لیلا اوتادی ، زندگینامه لیلا اوتادی ، سایت فارسی مد ، سایت لیلا اوتادی ، سری جدید عکسهای لیلا اوتادی ، عسکهای جدید لیلا اوتادی ، عکس ، عکس از لیلا اوتادی در منزلش ، عکس از منزل هنرمندان ، عکس بی حجاب لیلا اوتادی ، عکس جدید لیلا اوتادی ، عکس خانوادگی لیلا اوتادی ، عکس شوهر لیلا اوتادی ، عکس لیلا اوتادی ، عکس لیلا اوتادی جدید ، عکس لیلا اوتادی و خانواده اش ، عکس لیلا اوتادی و همسرش ، عکس متفاوت از لیلا اوتادی ، عکس های جدید لیلا اوتادی ، عکس های متفاوت از بازیگران ، عکسهای اتلیه لیلا اوتادی ، عکسهای جدید لیلا اوتادی ، عکسهای شخصی لیلا اوتادی ، عکسهای لو رفته ، عکسهای لیلا اوتادی ، عکسهای منزل بازیگران ، فارسی مد ، فیلم های لیلا اوتادی ، فیلمهای جدید لیلا اوتادی ، لیلا اوتادی ، لیلا اوتادی در اخراجی ، لیلا اوتادی در مجلات ، لیلا اوتادی در منزلش ، لیلا اوتادی عکس جدید ، لیلا اولادی شخصی ، مصاحبه با لیلا اوتادی ، مصاحبه جدید با لیلا اوتادی ، منزل بازیگران ، منزل لیلا اوتادی ، نظرات لیلا اوتادی ، همسر لیلا اوتادی ، همه چیز درباره لیلا اوتادی ، پوستر لیلا اوتادی ، چهره متفاوت از لیلا اوتادی ، گالری عکس لیلا اوتادی ، گفتگو با لیلا اوتادی ، گفتگو جدید با لیلا اوتادی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات متنوع
آینه دکوراتیو طرح عشق

زیبایی را با این آینه به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...


قیمت : 48,000  تومان 
خرید پستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدارک اجاره خودرو
  • خرید کریو
  • خرید تونل پلاس
  • دانلود سایفون
  • برنامه های جدید اندروید
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید یوزرنیم و پسورد نود ۳۲
  • اکانت آپدیت نود ۳۲
  • خرید آنتی ویروس نود ۳۲
  • دانلود برنامه های اندروید
  • خرید کریو
  • دیتا30تی
  • مشق عشق ناز
  • شارژ همراه اول و ایرانسل
  • یکی بود یکی نبود
  • دنیای مد
  • پارسی لرن | پایگاه آموزشی ایرانیان
  • بوی ظهور
  • تفریح و سرگرمی
  • اندروید پرداز
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • تیم نرم افزاری دنیزسافت
  • گردنبند سارینا تمام نگین
  • جدیدترین و بروزترین ها
  • جوک و اس ام اس
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • سایت تفریحی سرگرمی یــــــوک!!!
  • رفقای پا برهنه
  • NaறeเesS
  • .:::| شارژ ایرانسل و همراه اول |:::.
  • دیتا 30 تی
  • دانلود موزیک ویدئو به همراه زیرنویس و متن
  • .:: شارژ ایرانسل و همراه اول ::.
  • آخرین اخبار استخدامی
  • خرید کارت شارژ
  • سایت سرگرمی آوا فان
  • کتابخانه مجازی راز
  • گالری عکس
  • سایت تفریحی
  • کهکشان موسیقی
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • بزرگ ترین سایت اسمس و جوک
  • تصاوير و سرگرمي ◙◘◙
  • گالری عکس
  • دانلودیان
  • فروشگاه مرکز خرید
  • ایرن پی دی اف
  • Everything.همه چیز
  • ایرن پی دی اف
  • تبادل لینک هوشمند
  • تصاوير كشتي كج
  • تبادل لینک
  • نور دانلود | دانلود رایگان
  • گراف 20
  • بهترین ها برای دانلود|best4dl
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما علاقه مند به خرید چه محصولاتی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3399
  • کل نظرات : 566
  • افراد آنلاین : 269
  • تعداد اعضا : 1480
  • آی پی امروز : 394
  • آی پی دیروز : 504
  • بازدید امروز : 1,119
  • باردید دیروز : 4,289
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,867
  • بازدید ماه : 7,867
  • بازدید سال : 115,948
  • بازدید کلی : 10,092,725
  • کدهای اختصاصی